Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het zoeken naar woningen, je huis zelf verkopen of je account op JAAP.NL? Misschien staat jouw vraag wel tussen onze veelgestelde vragen. Kies hieronder een categorie:

 

Ik zoek een huis op JAAP.NL

Hoe kan ik het beste naar huizen zoeken?

Je kunt woningen zoeken via het zoekveld op de homepagina van JAAP.NL. Er kan in het zoekveld gezocht worden op plaatsnaam, straatnaam of postcode. Hier kun je ook direct een aantal zoekcriteria opgeven, zoals de minimum- en maximumprijs, het aantal kamers of een woningtype. Als je op ‘Zoek’ klikt, krijg je een overzicht van woningen die aan je zoekcriteria voldoen op de resultatenpagina. Links bovenin de resultatenpagina vind je ook een zoekbalk. Zo hoef je niet steeds terug naar de homepagina wanneer je je zoekopdracht wil wijzigen. Indien je een account op JAAP.NL hebt, kun je zoekcriteria instellen. Zodra er een woning online komt die aan jouw zoekcriteria voldoet, ontvang je hier een mail over. Dit noemen we de huizenmail.

Hoe werkt het zoekfilter?

Op de resultatenpagina kun je uitgebreid zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde van deze pagina. Je kunt hier heel precies de criteria selecteren die jij belangrijk vindt. De zoekresultaten worden automatisch bijgewerkt. Wil je weer een criterium weghalen? Klik dan op het kruisje boven het criterium dat je wil verwijderen.

Hoe kan ik een zoekopdracht instellen?

Heb je een account op JAAP.NL? Dan kun je de huizenmail instellen: je krijgt dan een e-mail zodra er een woning online gekomen is die aan jouw zoekcriteria voldoet. Dit werkt als volgt: vul in het zoekveld op de homepagina de plaatsnaam in van de regio waar jij een huis zoekt. Stel een minimum- en maximumprijs in en indien wenselijk kun je meer filters instellen. Klik op ‘Zoek’. Je komt dan op de resultatenpagina. Bovenaan de zoekresultaten vind je een groene knop met ‘zoekopdracht opslaan’. Je ontvangt vanaf dat moment de huizenmail. Je kunt je bewaarde zoekopdrachten altijd terugvinden in je account onder ‘Zoekopdracht’. Je kunt daar met behulp van het kruisje een zoekopdracht verwijderen.

Hoe zoek je op kaart?

Een gemakkelijke manier om naar woningen te zoeken is met behulp van ‘Zoek op kaart’. Deze mogelijkheid vind je bovenaan de resultatenpagina. Indien je op ‘zoek op kaart’ klikt, zie je precies hoeveel woningen er te koop staan in de regio waar jij een huis zoekt. Deze woningen voldoen aan jouw geselecteerde zoekcriteria.

Hoe kan ik een woningbezichtiging plannen?

Heb je een woning gevonden waar je interesse in hebt? JAAP.NL is enkel een zoekplatform en dus nooit zelf de aanbieder van de woning. Wij kunnen dan ook geen inhoudelijke informatie over woningen geven. Je kunt in contact komen met de juiste aanbieder door naar de woningadvertentie te gaan. Onder het adres vind je de gegevens van degene die de woning in beheer heeft. Via de ‘Plan een bezichtiging’-knop, of via ‘Toon telefoonnummer’ kun je contact opnemen met de aanbieder voor een bezichtiging of om je vragen aan te stellen.




Zowel de makelaar als de consument profiteren ervan dat het totale Nederlandse aanbod op JAAP.NL te vinden is: de consument heeft sneller zicht op het actuele aanbod en de makelaar kan zijn huizen direct onder de aandacht brengen van zo veel mogelijk potentiële kopers.

Zijn er aan het gebruik van JAAP.NL kosten verbonden?

Op JAAP.NL kun je kosteloos naar woningen zoeken, bezichtigingen aanvragen en een account aanmaken. Wij zijn er voor de consument en daarom vinden wij het belangrijk dat er kosteloos contact opgenomen kan worden met alle makelaars en particulieren op onze website.

Met een account kun je gemakkelijk gebruik maken van diverse voordelen zoals het bewaren van woningen en het dagelijks ontvangen van onze huizenmail. Zo ben je direct op de hoogte van alle nieuwe woningen en kun je snel reageren.

Ik heb geen reactie ontvangen op een bezichtigingsaanvraag. Hoe kan dit?

Helaas hebben wij geen invloed op de bezichtigingaanvragen, omdat wij zelf geen woningen in beheer hebben. Je kunt in dit geval dan ook het beste rechtstreeks naar de aanbieder van de woning bellen via de ‘Toon telefoonnummer’-knop in de advertentie van de woning waar je interesse in hebt.

Waarom vind ik bij het zoeken naar huizen geen zoekresultaten?

Het kan voorkomen dat je na een zoekactie geen huizen hebt gevonden op JAAP.NL, bijvoorbeeld omdat je te veel filters hebt gebruikt en er momenteel geen woningen beschikbaar zijn die aan alle zoekcriteria voldoen. Hieronder vind je een aantal tips waardoor je alsnog huizen zou kunnen vinden.

• Als je het zoekfilter hebt gebruikt kun je bovenaan de resultatenpagina (een van) de gekozen zoekcriteria verwijderen door bovenin bij een zoekcriterium op het kruisje te klikken.
• Heb je misschien een typefout gemaakt in het opgegeven zoekadres? Heeft de stad waarop je zoekt ook een andere naam? Denk bijvoorbeeld aan Den Haag en ‘s Gravenhage.
• Je kunt in het zoekveld een ruimer gebied aangeven. Zo kun je bijvoorbeeld op plaatsnaam zoeken in plaats van op postcode.

veelgestelde vragen

Terug naar boven

 

Mijn huis staat op JAAP.NL

Mijn huis staat onvolledig op JAAP.NL. Wat is hier de oorzaak van?

Staat je huis op JAAP.NL, maar ontbreken er gegevens? JAAP.NL is volledig afhankelijk van de invoer van de makelaars (en andere aanbieders) op hun eigen websites. JAAP.NL neemt dit aanbod automatisch over en doorzoekt de individuele makelaarssites, waardoor het mogelijk is dat de informatie van een huis niet altijd volledig is. Je kunt het beste contact opnemen met de makelaar waar je huis te koop wordt aangeboden voor het toevoegen van de missende informatie. Wij zullen dan samen met de makelaar naar een oplossing zoeken.

Hoe kan ik onjuistheden (fouten) bij de advertentie doorgeven?

Als je huis goed vermeld staat op de website van je makelaar, maar op JAAP.NL niet goed wordt weergegeven, volg dan onderstaande procedure om de fout aan ons te melden:

• Zoek het huis op op JAAP.NL;
• Rechts onderaan de advertentie vind je de knop ‘Fout of onjuistheid melden’;
• Vul het formulier in en klik op ‘Verstuur’;
• Je krijgt vervolgens een automatische bevestigingsmail en ontvangt binnen 1 werkdag een reactie.

Mijn huis staat beperkt op JAAP.NL (met 1 foto en een korte omschrijving). Wat is hier de oorzaak van?

JAAP.NL streeft ernaar het totaalaanbod van aangeboden woningen bij makelaars over te nemen. Soms is het zo dat een makelaar ervoor kiest om zijn woningaanbod niet volledig op JAAP.NL te tonen. Omdat wij het belangrijk vinden om al het woningaanbod op 1 plek te hebben voor de huizenzoekers, en het dus alsnog overnemen, mogen wij het aanbod op beperkt niveau weergeven op JAAP.NL. Je kunt contact opnemen met je makelaar en hem vragen zich bij JAAP.NL aan te sluiten. Het kan ook zijn dat er een fout in de koppeling tussen je makelaar en JAAP.NL is. Je kunt dit ook altijd bij ons navragen. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Mijn huis staat te koop via een makelaar, maar is niet te vinden op JAAP.NL. Hoe kan dit?

Indien je woning niet zichtbaar is op JAAP.NL, gaat er mogelijk iets niet goed in de koppeling. Je kunt hier altijd contact over opnemen met onze klantenservice via de contactpagina.

Mijn huis staat zonder toestemming op JAAP.NL. Hoe kan dit?

JAAP.NL streeft ernaar om al het woningaanbod van Nederland te tonen. Dit woningaanbod wordt dagelijks opgehaald van de websites van alle makelaars. Wij vinden het belangrijk dat huizenzoekers al het aanbod op één website kunnen vinden en niet via verschillende websites naar hun droomhuis hoeven te zoeken.

Er is een groeiend aantal makelaars dat zich aansluit bij JAAP.NL en geautomatiseerd zijn woningaanbod aanlevert, waardoor je woning behalve op de website van je makelaar ook volledig zichtbaar is op JAAP.NL. Het kan ook zijn dat je makelaar geen toestemming heeft gegeven om zijn aanbod te tonen op JAAP.NL. De woningen worden dan niet volledig, maar op beperkt niveau getoond. JAAP.NL heeft het recht, net zoals andere zoekmachines, om deze informatie te tonen. Dit kan ervoor zorgen dat een woning beter gevonden wordt en uiteindelijk leiden tot een snellere verkoop.

Bij het kopje waarde zie ik dat mijn woning al heel lang in de verkoop staat. Hoe kan dit?

Wij vermelden de datum waarop een huis in de verkoop is gegaan. Heb je je huis een paar maanden geleden via een makelaar te koop aangeboden, maar nu besloten om je huis zelf aan te bieden op JAAP.NL? Dan tonen wij de datum waarop het huis bij de makelaar te koop werd aangeboden. Dit doen wij omdat wij de huizenzoeker eerlijke informatie willen geven en de consument goed willen informeren.

Bij de woningwaarde worden ook vraagprijzen uit het verleden getoond. Hoe kan dit?

Wij vermelden de datum waarop het huis in de verkoop is gegaan en ook de hierbij horende prijsaanpassingen. Dit doen wij, omdat wij eerlijke informatie willen geven aan huizenzoekers. Dit geldt niet voor woningen die langer dan een half jaar uit de verkoop zijn geweest.

veelgestelde vragen

Terug naar boven

 

Ik wil mijn huis zelf verkopen op JAAP.NL

Ik wil mijn huis zelf verkopen. Hoe komt mijn huis op JAAP.NL?

JAAP.NL biedt je de mogelijkheid om je huis zelf te koop aan te bieden. Als tweede huizensite van Nederland helpen wij jou gemakkelijk en snel je huis te verkopen en een miljoenenpubliek te bereiken. Je hebt zelf de touwtjes in handen en kunt rekenen op onze JAAP-makelaars wanneer je advies nodig hebt. Je kunt hier een pakket kiezen. Vervolgens maak je een account aan op JAAP.NL. In je account kun je je advertentie gaan opmaken. Zodra je klaar bent met het opmaken van je advertentie wordt hij gepubliceerd. Vanaf dat moment staat jouw huis te koop op JAAP.NL.

Hoe bepaal ik de verkoopprijs van mijn huis?

Als je zelf je huis gaat verkopen, kun je de vraagprijs bepalen door op JAAP.NL in je buurt te kijken wat de vraagprijs is van vergelijkbare huizen of appartementen. Natuurlijk kun je het bedrag dat je zelf hebt betaald ook meewegen. Neem bij het bepalen van je prijs ook mee of je verbeteringen aan de woning hebt aangebracht, zoals een uitbouw of nieuwe kozijnen. Daardoor kan je mogelijk een hogere prijs vragen dan bijvoorbeeld je buurman.

Er zijn ook twee handige hulpmiddelen beschikbaar: de Koopsomtelefoon van het Kadaster en de Woning Index Calculator. Deze geven je een goede indicatie van een reële vraagprijs. Mocht je deskundig advies willen over het bedrag waarvoor je je woning wil verkopen, dan kun je de waarde ook laten bepalen door één van onze makelaars. Deze mogelijkheid wordt in al onze pakketten aangeboden.

Hoe kan ik social media inzetten bij de verkoop van mijn huis?

Social media inzetten om jouw woning te promoten is dé manier om snel een groot publiek te bereiken. Je kunt de link van je woningadvertentie gemakkelijk kopiëren en als bericht plaatsen op Facebook of Twitter. Zo ziet jouw hele netwerk dat je huis te koop staat. Daarnaast kun je in je account bij ‘Plaatsingen’ jouw advertentie opzoeken. Via de ‘delen’-knop kun je je advertentie delen met een door jou gekozen social mediakanaal.

Wat moet ik doen als ik overeenstemming heb met een koper?

De koper kiest en betaalt de notaris. Hij koopt immers het huis onder de voorwaarde ‘kosten koper’. De verkoper stuurt de koopakte vervolgens naar de notaris toe. Je huis of appartement is verkocht als beide partijen het koopcontract hebben getekend. De notaris maakt de akte van levering. Hij stuurt beide partijen een uitnodiging voor het ondertekenen van die akte. Voor die tijd krijg je nog een concept ter controle. Als je bij de notaris bent voor de overdracht wordt de akte doorgenomen en worden de handtekeningen gezet. Dat is het moment om de sleutels te overhandigen. De notaris stuurt daarna een afschrift van de akte van levering naar het Kadaster. De volgende dag gaat de notaris over tot betaling van de koopsom. Indien je meer informatie wil over de financiële afhandeling kun je advies vragen bij een van onze JAAP-makelaars.

Wil je meer weten over hoe zelf je huis verkopen in zijn werk gaat? Download hier onze brochure of bekijk in onderstaande video in 60 seconden hoe het werkt.

Terug naar boven

 

Huis zelf verhuren via JAAP.NL

Wat kost het om zelf je huis te verhuren?

Zelf je huis verhuren kan op verschillende manieren. Wij hebben daarom 3 pakketten: Brons, Zilver en Goud.

  • Met een Brons-pakket (€95,- en daarna te verlengen voor €75,- per maand) staat je woning op JAAP.NL en Huislijn. Ook ontvang je 1 Tophuis, zodat je bovenaan de resultaten staat en een standaard huurcontract;
  • Met een Zilver-pakket (€175,- en daarna te verlengen voor €100,- per maand) breidt je dit pakket uit met een extra Tophuis en je woning staat dan ook met een beperkte plaatsing op Funda, wat betekent dat je woning getoond wordt met 1 foto, 6 kenmerken en de volledige omschrijving;
  • Kies je voor een Goud-pakket (€375,- voor 3 maanden) staat je woning ook volledig en uitgebreid op Funda. We gaan er vanuit dat je woning is verhuurd binnen 3 maanden. Mocht dat niet het geval zijn, kun je je advertentie verlengen voor €200,-. Je ontvangt een standaard huurcontract, 3 Tophuizen om bovenaan de zoekresultaten te staan en je woning gaat mee in de huizenmail van JAAP.NL.
  • Meer informatie over onze pakketten en het zelf verhuren van je huis vind je op www.jaap.nl/huis-zelf-verhuren.

    Op welke websites is mijn woning zichtbaar?

    Je woning staat altijd op JAAP.NL en Huislijn. Kies je voor het Zilver-pakket komt je woning met een basisplaatsing ook op Funda (1 foto, 6 kenmerken en de volledige omschrijving). Kies je voor een Goud-pakket, dan wordt je woning met een uitgebreide plaatsing op Funda getoond.

    Hoe lang duurt het voordat mijn advertentie online staat?

    Je advertentie op JAAP.NL kun je direct na de bestelling opmaken en online plaatsen. Zodra je woning op JAAP.NL staat, komt je woning de volgende dag ook op Huislijn. Het duurt dan nog circa 2 werkdagen voor je woning ook op Funda staat.

    Hoe kan ik mijn woning promoten?

    Je kunt zelf altijd nog iets extra’s doen om jouw woning te promoten. Je kunt je woning gemakkelijk op Facebook delen via je Mijn JAAP-account. Daarnaast kun je ook extra promotiemateriaal bestellen in je persoonlijke shop, zoals een Te Huur-bord.

    Hoe schrijf ik een goede verhuurtekst?

    Voor het schrijven van een goede verhuurtekst kun je dezelfde tips gebruiken die we geven voor het verkopen van een woning. Deze vind je hier: https://www.jaap.nl/blog/goede-verkooptekst-voor-je-woning.html

    Is JAAP.NL ook geschikt als ik mijn woning voor een korte periode wil verhuren?

    Daar kun je zelf afspraken over maken met de huurder. Het is belangrijk om dit duidelijk in de advertentietekst te vermelden en deze afspraken op te nemen in het verhuurcontract.

    Hoelang duurt het voordat mijn woning op Funda staat?

    Nadat je woning online staat op JAAP.NL, duurt het circa 2 werkdagen voordat je woning ook op Funda staat. Heb je een Goud-pakket besteld? Dan hebben we aanvullende gegevens nodig. Lees daarom alle instructies uit de mail die je na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen goed door.

    Kan ik tussentijds upgraden naar een beter pakket?

    Heb je een Brons-pakket besteld en wil je toch op Funda staan? Je kunt dan altijd nog los een plaatsing op Funda bestellen via je persoonlijke shop in je Mijn JAAP-account.

    Hoe voorkom ik dat ik met een onbetrouwbare huurder in zee ga?

    Je hoort wel eens in het nieuws dat in woningen bijvoorbeeld hennepplantages worden aangetoffen. Uiteraard wil je je woning met een gerust hart en veilig verhuren, dus is het belangrijk om huurders met verkeerde bedoelingen te herkennen en te weren. Dat kan als volgt:

  • Zorg dat de huurder wordt gescreend en zelf het huurcontract tekent en de sleutel komt ophalen;
  • Ga alleen akkoord met bankbetalingen, waarbij de naam van de rekeninghouder overeenkomt met de huurder;
  • Maak afspraken over een periodieke controle van de woning i.v.m. onderhoudswerkzaamheden;
  • Laat de huurder een elektriciteitscontract afsluiten op zijn eigen naam;
  • Vraag altijd om een borgsom;
  • Zet mondeling gemaakte afspraken altijd op papier en op de mail en houd alles goed bij;
  • Doe een voorinspectie met duidelijke foto’s van de staat van het gehuurde, voorzien van datum en handtekening van de huurder;
  • Leg de meterstand(en) vast als de huurder de woning betrekt.
  • Heb je je huurder goed gescreend, is je contract goed in elkaar gezet en wordt een vermoeden van criminele activiteiten direct bij de politie gemeld? Dan hou je de consequenties voor jou als verhuurder zo klein mogelijk.

    Hoe herken ik signalen van crimineel gedrag van een huurder?

    Als je je woning verhuurt is het van belang om signalen van crimineel gedrag te herkennen. Criminelen doen er vaak alles aan om onopgemerkt te blijven. Wees je daarom bewust van kleine signalen die kunnen wijzen op criminaliteit. Denk aan contante of ongebruikelijke betalingen, wisselende contactpersonen of huurders die slecht bereikbaar zijn en controles weigeren. Ook activiteiten op vreemde tijdstippen, bouw- en sloopwerkzaamheden, beveiliging voor het pand en afgeplakte ramen moeten alarmbellen doen rinkelen.

    Vermoed je dat jouw huurder betrokken is bij criminele activiteiten?

    Wacht niet en waarschuw de politie, ook al is je vermoeden klein. Ga je liever niet naar de politie, dan kun je misstanden anoniem melden bij Meld Misdaad Anoniem. Dit is een onafhankelijk meldpunt. De medewerkers nemen je melding met zorg door en waarborgen je anonimiteit. Het meldpunt stuurt de melding door naar de politie, die hiermee dagelijks zaken oplost.

    Account

    Hoe kan ik inloggen?

    Op JAAP.NL vind je rechts bovenin een knop met ‘Account’. Daar kun je inloggen om toegang te krijgen tot je advertentie. Ben je al ingelogd? Dan zie je rechts bovenin je naam staan.

    Wat kan ik met mijn account?

    In je account kun je je advertentie opmaken, bewerken en publiceren. Ook vind je hier alle producten uit je pakket die je nog kunt inzetten, je kunt hier je koopovereenkomst downloaden, je advertentie gemakkelijk op social media delen en je vindt de shop waar je extra promotiemateriaal kunt bestellen. Het is ook mogelijk om zoekopdrachten in te stellen en favorieten op te slaan, mocht je zelf ook nog op zoek zijn naar een nieuwe woning.

    Hoe bewerk ik mijn advertentie?

    Je kunt je advertentie te allen tijde aanpassen. De wijzigingen zijn binnen enkele minuten zichtbaar op JAAP.NL. Dit doe je door in te loggen in je account. Ga vervolgens naar ‘Advertenties’ en klik op ‘Bewerk’.

    Financieel

    Waar vind ik het huurcontract?

    Log in in je account en onder je advertentie vind je een kopje ‘Huurcontract’. Daar kun je je huurcontract downloaden.

    Hoe bepaal ik de huurprijs?

    De huurprijs stel je vast aan de hand van het Woningwaarderingsstelsel (WWS). Via het puntensysteem dat bij het WWS hoort, stel je vast hoeveel punten je woning waard is.

    Hoe kan ik de automatische verlengingen stop zetten?

    Dit doe je door in te loggen in je account. Ga naar ‘Abonnementen’. Hier kun je je automatische verlenging stop zetten.

    Controleert JAAP.NL ook de kredietwaardigheid van de toekomstige huurder?

    Helaas bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Je kunt hier eventueel wel een externe partij voor inschakelen.

    Terug naar boven

     

    Ik ben op zoek naar een aankoopmakelaar via JAAP.NL

    Kan ik een aankoopmakelaar inschakelen?

    Ja, dat kan. Wij werken samen met een aankoopmakelaar die jou op afstand helpt bij het aankopen van een woning. Hij begeleidt jou bij cruciale momenten tijdens het aankoopproces.

    Wat doet de aankoopmakelaar voor mij?

    De aankoopmakelaar helpt jou bij verschillende zaken:

  • De makelaar helpt je bij het aankoopproces bij maximaal twee woningen;
  • Je ontvangt informatie over de marktwaarde en de prijsontwikkeling van de woning;
  • De makelaar onderzoekt referentiewoningen in de buurt van de woning;
  • De makelaar beschikt over een directe verbinding met het kadaster en ander belangrijke informatiebronnen;
  • De makelaar bekijkt of er bijzonderheden bekend zijn over de woning en de buurt;
  • Hulp en begeleiding bij het bieden en onderhandelen;
  • Samen controleren of belangrijke afspraken zijn opgenomen in de koopovereenkomst.
  • Meer informatie vind je op www.jaap.nl/huis-zelf-kopen.

    Terug naar boven

     

    Informatie over het coronavirus

    Ik wil mijn huis verkopen. Is dit wel het goede moment?

    We staan in direct contact met de verschillende brancheverenigingen van makelaars en vooralsnog worden bezichtigingsaanvragen in behandeling genomen. Dat betekent dat de huizenmarkt door blijft lopen. Wel vragen we je de richtlijnen van de overheid en het RIVM goed in acht te nemen.

    Kan ik de verkoop op een later moment voortzetten als er een algehele lock-down plaatsvindt?

    Ja, dit is een zeer uitzonderlijke situatie waar we in zitten. Mocht er een algehele lock-down plaatsvinden, verlengen wij je advertentie uiteraard gratis op zowel JAAP.NL als Funda zolang de lock-down duurt. Het kost je dus geen dagen of extra geld.

    Welke maatregelen kan ik nemen bij een bezichtiging?

    We verzoeken je de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan te houden en eventuele aanwijzingen goed op te volgen. Dat betekent onder andere:

  • Was goed je handen met warm water en zeep voor en na de bezichtiging;
  • Schud geen handen;
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog;
  • Vraag geïnteresseerden de afspraak af te zeggen/te verplaatsen bij (milde) griepverschijnselen;
  • Dit geldt ook als je zelf (milde) klachten hebt;
  • Houd minimaal 1,5e meter afstand van elkaar;
  • Zet deuren van tevoren open, zodat deurklinken zo min mogelijk aangeraakt worden;
  • Verzoek een geïnteresseerde om met maximaal 2 personen langs te komen.
  • Gaat mijn fotografie-afspraak door?

    Ja, de afspraak gaat door. Op dit moment kan het iets langer duren voordat een afspraak wordt ingepland. Onze partner Zien24 verzoekt je bij (milde) klachten contact met hen op te nemen via 010 – 340 5002 om de afspraak te verplaatsen. Verder geldt ook hier dat er geen handen geschud worden en er verzocht wordt om minimaal 1,5e meter afstand te houden. We bedanken je alvast voor je begrip.

    Worden alle producten nog wel geleverd?

    Wanneer je zelf je huis verkoopt via JAAP.NL ontvang je een welkomstpakket met onder andere een Te Koop-bord. Dit wordt nog altijd verstuurd door onze leverancier. Het kan echter iets langer duren voordat je de producten ontvangt, omdat het momenteel erg druk is bij de post. Indien hier iets in wijzigt, brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.

    Gaat de landelijke Open Huizen Dag door?

    Nee, zowel de landelijke Open Huizen Dag op 28 maart als op 3 oktober 2020 zijn afgelast wegens het coronavirus.

    Blijft JAAP.NL goed bereikbaar als ik vragen heb?

    Wij blijven uiteraard beschikbaar voor vragen en helpen je waar nodig. Mocht je vragen hebben, twijfel dan niet om (telefonisch) contact met ons op te nemen op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur via 088 – 505 2500 of via info@jaap.nl. 

    Terug naar boven

     

    Mijn account

    Waarom kan ik niet inloggen?

    Wanneer het inloggen niet werkt kun je de volgende stappen ondernemen. Je kunt opnieuw inloggen bij JAAP.NL en vervolgens op ‘mijn wachtwoord vergeten’ klikken. Er wordt een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres gestuurd waarmee je opnieuw kan inloggen.

    Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

    Zodra je inlogt in je account, klik je op het kopje ‘Profiel’. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.

    Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

    Indien je geen gebruikersnaam hebt ingevuld, kan het systeem geen wachtwoord versturen naar het e-mailadres. Als je op ‘wachtwoord vergeten’ klikt, krijg je een e-mail met daarin je nieuwe wachtwoord. Hiermee kun je opnieuw inloggen op onze site.

    Hoe kan ik mijn account deactiveren?

    Indien je je account wilt laten deactiveren, kun je een mailtje sturen naar info@jaap.nl. We sturen je een bevestiging zodra je account is verwijderd.

    Terug naar boven

     

    Persoonsgegevens

    Hoe gaat JAAP.NL om met persoonlijke gegevens?

    JAAP.NL doet er alles aan om je gegevens veilig te verwerken. Zo krijg je met je eigen e-mailadres een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze zijn alleen bij jou bekend en deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Alle nodige maatregelen zijn getroffen om misbruik van je gegevens te voorkomen. Wanneer je een bezichtigingsaanvraag doet of een hypotheekgesprek aanvraagt, geef je toestemming dat jouw gegevens doorgestuurd worden naar de aanbieder van de woning of naar een hypotheekverstrekker.

    Hoe kan ik mijn rechten uitoefenen met betrekking tot de persoonsgegevens welke JAAP.NL van mij verwerkt?

    Als gebruiker krijg een aantal extra rechten ten aanzien van je gegevens. Hier lees je welke rechten je kunt uitoefenen met betrekking tot de persoonsgegevens die wij van jou verwerken. Om van je rechten gebruik te kunnen maken kun je inloggen op je profielpagina. Heb je naar aanleiding hiervan nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@jaap.nl.

    Staat jouw vraag er niet tussen?

    Je kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur contact met ons opnemen via 088 – 505 2500 of via info@jaap.nl. We nemen je vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.

    Terug naar boven